شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان
شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت 11:14 | بازدید : 47 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی و شستشوی نما

این روزها با توجه به ساخت و سازهای گسترده‌ای که در شهر تهران صورت گرفته است و تمامی انواع ساختمان‌ها در طبقات متعدد ساخته شده اند نیاز است که اقداماتی در جهت پاکسازی و نماشویی انواع ساختمان‌ها انجام شود. در واقع از طرفی رشد برج‌ها و آسمان خراش‌های بزرگ در تهران و از سوی دیگر وجود آلاینده‌های هوا باعث شده است که نماشویی تبدیل به یکی از اقدامات ضروری برای ساکنان برج‌های بزرگ شود. در ادامه قرار است که اطلاعاتی را در زمینه شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان‌ها در اختیارتان قرار دهیم.

شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان

روند شستشوی نما برای انواع ساختمان‌ها و برج‌ها و آپارتمان‌ها قابل انجام است. زیرا که تکنیک‌ها و انواع ابزارآلاتی که در این زمینه به کار گرفته‌ می‌‌شوند این امکان را برای تیم‌های متخصص برای نماشویی فراهم کرده است که انواع خدمات را در این زمینه ارائه کنند. ساختمان‌هایی که در طول و متراژ بزرگی ساخته شده‌اند نحوه دسترسی به بخش‌های مختلف‌شان چندان آسان نخواهد بود. بنابراین نیاز است که انواع وسایلی که در اختیار پرسنل فعال در شرکت های ارائه دهنده خدمات ساختمانی است در این روند به کار گرفته شود تا خروجی رضایت بخش حاصل شود.

شستشوی نما برای چه نوع ساختمان‌هایی کاربرد دارد؟

شستشوی نما هیچ گونه محدودیتی ندارد و مالکان انواع ساختمان‌ها‌ می‌‌توانند برای روند نماشویی اقدام کنند. برای مثال از مهم‌ترین متریال‌هایی که برای ساخت نمای ساختمان‌ها استفاده‌ می‌‌شود موارد زیر هستند که هر کدام از آن‌ها را با تکنیک‌هایی خاص مورد شستشو قرار‌ می‌‌دهند.

مثل:

  • ساختمان‌های آجری
  • ساختمان‌های سنگی
  • ساختمان‌های سیمانی
  • ساختمان‌های کامپوزیتی
  • ساختمان‌هایی که در نمای آن‌ها بیشتر از شیشه استفاده شده است و طبقات دارای پنجره‌هایی در ابعاد بزرگ و ساخته شده از شیشه هستند.

مزایای شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان

از مهم‌ترین مزایایی که‌ می‌‌توانیم برای شستشوی نمای انواع ساختمان‌های بزرگ برشمریم موارد زیر هستند:

  • در ابتدا نیاز است که بدانید مهم‌ترین هدف شستشوی نما این است که تمامی آلودگی‌هایی که در سطح نما ساختمان‌ها  اجتماع پیدا کرده‌اند به درستی پاک شوند. در نهایت شاهد هستیم که تمامی ابزارآلات به کار گرفته شده در طول نماشویی کمک‌ می‌‌کند که پاکیزگی و درخشندگی خاصی به نما اضافه شود. در نتیجه ساکنان خانه‌های بزرگ در برج‌ها و آسمان خراش‌‌ها می‌‌توانند تمیزی و شفافیت لذت بخش را از منظره درونی و بیرونی خانه‌ها داشته باشند.
  • از دیگر مزایایی که شستشوی نما دارد این است که به زیبایی ساختمان در سطح شهر اضافه‌ می‌‌کند. بسیاری از خانه‌ها  علیرغم این که لوکس و شیک هستند اما متاسفانه در طول مدت زمانی طولانی با آلودگی‌هایی مواجه‌ می‌‌شوند که مانعی در مسیر تماشای ساختمانی زیبا و لوکس هستیم. برای این که منظره بدی برای کوچه و خیابان ایجاد نشود بهتر است که روند نماشویی انجام شود. همان طور که به پاکیزگی بخش‌های داخلی خانه‌هایمان توجه‌ می‌‌کنیم بهتر است که به نمای بیرونی و نمای ساختمان‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته باشیم و اقدامات لازم در این بخش را انجام دهیم.

انواع تکنیک‌های شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان‌ها

همانطور که‌ می‌‌دانید تکنیک‌ها و راهکار‌های مختلفی وجود دارد که باعث‌ می‌‌شود روند نماشویی با نهایت دقت و بهترین کیفیت انحام شود. مهم ترین تکنیک‌ها به شرح زیر است:

استفاده از واتر جت

واتر جت‌ها نوعی وسیله هستند که باعث‌ می‌‌شود آب با فشار بسیار زیادی به بیرون پخش شود. در نتیجه زمانی که نیاز است که بخش‌های سطحی ساختمان‌ها به درستی و با کیفیت زیادی شسته شود‌ می‌‌توانند از واتر جت استفاده کنند. واتر جت‌ها زمانی به کار گرفته‌ می‌‌شوند که سطح نما با سایر مواد شوینده، شستشو داده شده است و با واتر جت‌ می‌‌خواهند که مواد شوینده به طور کامل از سطح پاک شود.

استفاده از طناب معلق

در مواردی که برج‌ها بسیار بلند و عریض هستند برای این که به نواحی غیر قابل دسترس بروند و روند شستشوی نما انجام شود از انواع طناب‌های ایمی و مخصوص نماشویی استفاده‌ می‌‌شود. در این روند پرسنل‌ می‌‌توانند با نهایت ایمنی طناب‌ها را به خود وصل کنند و به کار شستشوی نما مشغول شوند. این طناب‌ها دارای بخش‌های مختلفی هستند که با بست‌های مختلف و محکم افراد را پشتیبانی‌ می‌‌کنند. در نهایت نیز شاهد هستیم که افراد به راحتی‌ می‌‌توانند کارشان را با خیال راحت انجام دهند. به علاوه این که این نکته را در خاطر داشته باشید که افرادی که از این وسیله‌ها استفاده‌ می‌‌کنند آموزش‌های لازم را در این زمینه دریافت کرده‌اند و به راحتی می‌توانند با بخش‌های مختلف طناب‌ها کار کنند و تنظیمات لازم را انجام دهند. در نتیجه در این شرایط نیازی نیست که نگرانی‌های خاصی داشته باشید.

استفاده از داربست‌های فلزی

داربست‌ها نیز از سایر گزینه‌ها ی هستند که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نماشویی ساختمان‌ها می‌‌توانند انتخاب کنند. در مواردی که ساختمان‌ها چندان عریض نیستند و تعداد طبقان چندان زیادی نیست کاربرد زیادی دارد. در این شرایط داربست‌هایی زده‌ می‌‌شود و افراد‌ می‌‌توانند با ایجاد راه‌هایی مابین آهن‌هایی که تدارک دیده‌اند به بخش‌های مختلف حرکت کنند و کار نماشویی را انجام دهند.

تیم‌های حرفه‌ای از چه وسایلی برای شستشوی نما کمک‌ می‌‌گیرند؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پرسنل برای نماشویی از چه وسایل و ابزار‌هایی کمک‌ می‌‌گیرند. در بخش‌های قبلی بخشی از وسایل را نام بردیم، اما این جا‌ می‌‌خواهیم که در خصوص سایر ابزار‌ها صحبت کنیم. واقعیت این است که برای پاکسازی سطح نمای بیرون ساختمان‌ها شاهد هستیم که تمام مواد شوینده‌ها  از کیفیت بالایی برخوردارند. گاها بسیاری از تیم‌ها از مواد شوینده خارجی و با کیفیت استفاده‌ می‌‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان بالاترین کیفیت و خروجی حاصل شود. از سوی دیگر برای پاکسازی سطوح از دستمال‌ها یا سایر ابزار‌هایی استفاده‌ می‌‌شود که قدرت پاکسازی بالایی دارند. خشک کردن سطح شیشه‌ای ساختمان‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. بنابراین نیاز است که از گزینه‌هایی استفاده کنند که بدون ایجاد لکه‌های اضافی قطره‌های آب را از روی شیشه‌های ساختمان‌ها پاک کند.

خاتمه

در بخش‌های مختلف این مقاله در زمینه انواع تکنیک‌ها و انواع مزایای نماشویی یا شستشوی نما انواع ساختمان‌ها صحبت کردیم. تلاش کردیم که بسیاری از ابهامات موجود را برطرف کنیم و اطلاعاتی که مورد نیازتان است را در اختیارتان قرار دهیم. در نهایت توصیه‌مان این است که این روند بسیار تخصصی است و هر تیمی نمی‌تواند به راحتی خدمات با کیفیتی را به شما ارائه کند. در نتیجه بهتر است که در ابتدا در خصوص تیمی که قرار است که روند کار شستشوی نما را برایتان انجام دهد تحقیقاتی داشته باشید تا در نهایت با اطمینان خاطر روند نماشویی را به آن‌ها بسپارید. در غیر این صورت بعید است که بتوانید به نتیجه‌ای که مطلوب شماست دست پیدا کنید.

شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 14
:: بازدید ماه : 17
:: بازدید سال : 28
:: بازدید کلی : 1945